Pravila za konzumiranje voća

1. Voće uvijek treba jesti na prazan želudac!

Svako je spajanje s drugom hranom štetno! To dovodi naime zbog visokog, ali važnog sadržaja voćnog šećera, do vrenja one već postojeće hrane u probavnom traktu. Tada dobivaš neželjenu tvornicu rakije sa svim posljedicama do podizanja ošita s trajnim pritiskom na tvoje srce koje tada mora vršiti težak rad u skučenom prostoru. Snažan razvoj ugljičnog dioksida ugrožava srce! Neki infarkti imaju svoj uzrok u tome, a ne u suženim srčanim arterijama. "Brzi vlak" (u probavi) ne smije nikada udarati o spori putnički vlak (druga hrana koja se sporije probavlja).

 

2. Voće je nabolje jesti ujutro, jer od 4 sata počinje faza izlučivanja, a u tome se treba naše tijelo poticati, a ne kočiti.

 

3. Pri tome najbolje pomaže sočno voće! Dakle, ne banane ili sušeno voće, već naranče, grejpfruti, breskve, kruške, jabuke itd.

 

4. Ostani čitavo jutro pri voćnoj hrani! Ako ogladniš, uzmi opet voće. U međuvremenu si već saznao da priroda ne poznaje čvrsto utvrđene obroke u određeno vrijeme.

 

5. Možeš uzimati i svježe voćne sokove što si ih sam načinio. Oni se trebaju odmah popiti gutljaj po gutljaj, kako bi se dobro pomiješali sa slinom i spriječila se oksidacija. Ne piti kupljene sokove! Oni su konzervirani i izgubili su hranjivu snagu. Dakle, jedi voće i pij posve prirodne sokove! Tako ćeš najbolje temeljito isprati svoje tijelo puno štetnog otpada odnosno otrova. Dobro je isto tako usitniti u mikseru čitavo voće u kašu. Tada dobivaš sve vitamine i minerale.

 

6. Voće se brzo probavlja, tako da tvoje tijelo odmah dobiva najveću energiju da izbaci nakupljeni otpad. Tada nestaju ružne naslage masti na tijelu.

Misli na to da samo voćni šećer (glukoza) daje izravno energiju za tijelo, a osobito za mozak, nikada ne masti, bjelančevine ili ugljikohidrati što sadrže škrob. Oni se moraju uvijek najprije pretvoriti u glukozu. Taj postupak stoji međutim energije koja ti se tada gubi za druge djelatnosti za koje bi bila potrebna. Najjednostavnija je pretvorba masti u glukozu, a najteža je pretvorba bjelančevina. Zato se ona koristi samo za slučaj nužde.

 

7. Nutricionistički-fiziološki je dakle praznovjerje da bjelančevine izravno daju energiju. Naprotiv, tvoji se organi teško opterećuju. Podsjećam na moju izjavu da se pri probavi bjelančevina gubi 70% energije. Pretvorba ugljikohidrata u masti i masti u šećer događa se brzo. Zato pretili u prvom redu boluju od ugljikohidrata, što sadrže škrob kojega nam previše daju proizvodi od žitarica i krumpira!! Osobito u kuhanom stanju, jer se tada prekomjerno uživaju i tako dakle štetno talože u tijelu umjesto da mu koriste. To važi osobito za neupotrjebljeni kalcij. Budući da nedostaje veliki antagonist kalcija, magnezij, taloži se anorganski kalcij i u mekim dijelovima. Posljedica: ukočenost.

Voće nam uz najmanje gubitke daje odmah energiju!

 

8. Energija znači i živčanu snagu, koja nam je svima prijeko potrebna pri današnjem načinu života koji nam uvelike troši snagu.

 

9. Do popodneva ne pij nikakve poticajne napitke, kao što su kava, čaj, kakao, a osobito ne alkohol. Oni smetaju u načelu pravilnom prihvaćanju voća u tijelu, njegovom iskorištavanju. Dobivaš dovoljno snage, čemu ti otrovi? Misliš li da u prijelaznom stadiju ne možeš živjeti bez svoje uobičajene šalice kave, tada popij popodne jednu malu šalicu.

 

10. Ponavljam: voće uvijek treba jesti na prazan želudac, nikada ga ne miješati s drugim živežnim namirnicama! 

 



Ostali članci

Hrana bez sluzavosti

Hrana bez sluzavosti: voće, salata, orasi. Hrana koja stvara sluzavost: sve ostalo.

Ishrana djece

Ishrana djeteta počinje još dok je u maminom trbuhu. Ishrana tokom trudnoće je veoma važna za buduće dobro zdravlje...

Zeleni sokovi mogu promijeniti vaš život

Naravno, sve što je oko uzimanja više voća i povrća u Vaše tijelo će biti nešto što će potaknuti samo dobrobiti.

Cvijeće - mirisno i jestivo

Tratinčica, neven, maslačak, maćuhica i brojni drugi cvjetovi kojima nas je obradovali, nisu samo dekoracija.