Sušeno voće kao lijek

Sušeno voće kao lijek

Primjerice, šaka sušenog voća može zamijeniti cijeli obrok, ali i pomoći kod nekih bolesti.

Primjerice, šaka sušenog voća može zamijeniti cijeli obrok, ali i pomoći kod nekih bolesti:


Osteoporoza
Grožđice su jedan od najbogatijih izvora minerala bora koji dokazano pomaže usporavanju gubitka koštane mase kod žena nakon menopauze.
Dovoljno je posuti šaku grožđica s malo oraha, bogatih kalcijem. Dnevni unos ovog minerala ne bi smio biti veći od 10 mg.


Umor
Datulje pomažu odaganati osjećaj iscrpljenosti  jer tada najčešće žudimo za nekim slatkim zalogajem. Kako su intenzivno slatke, datulje su izvrsna alternativa za nezdrave slastice kojima smo osobito skloni u takvim stanjima jer imaju relativno nizak glikemijski indeks. Datulje polako otpuštaju svoje šećere što znači da ćete održati razinu energije stalnom. Uz datulje možete “pozobati” i pokoji orah koji sadrži i dosta proteina, a dat će vam toliko potreban osjećaj sitosti.


Visok krvni tlak
Suhe marelice imaju tri puta više kalija nego ih, primjerice, sadrže banane. A sadrže i minimalno soli. Odlične su za čuvanje normalnog krvnog tlaka – dok kalij otplavljuje, natrij zadržava vodu, pa povećan unos kalija održava volumen krvi na niskoj razini. Jedna je studija pokazala da je konzumiranje više kalija nego natrija savršena zaštita od visokog krvnog tlaka i ostalih srčanih bolesti.


Mokraćne infekcije
Suhe brusnice idealne su ako patite od čestih infekcija mokraćnih puteva od kojih pati čak 20 posto žena. Dvije šake brusnica mogu smanjiti “ljepljivost” od bakterije E.coli koja se nalazi u uzorcima mokraće oboljelih žena. Aktivni sastojci iz brusnica jesu proantocijanidi (OPC) koji će imati antiadhezijski učinak, a vi ćete u konačnici imati manje urinarnih infekcija.


Zatvor
Samo šest suhih šljiva dva puta dnevno bolje ublažava zatvor nego ijedan drugi laksativ, pokazalo je jedno istraživanje. Šljive su bogate sorbitolom, vrstom alkoholnog šećera koji prirodno zadržava vodu u stolici.


Anemija
Četiri suhe smokve u sebi sadrže četvrtinu preporučene dnevne doze željeza – što je dovoljna količina za ublažavanje anemije. Kako biste pojačali učinak, kombinirajte smokve s narančom, prirodnim izvorom vitamina C koji pomaže apsorpciji željeza iz biljnih izvora.



Izvor: http://apoloncentar.wordpress.com

Sheraj :-)